INFOGRAFIKA
Infografiky: Kolesový pohon

Kolesový pohon

Infografiky: Šikovná hybridizácia so 48 V

Šikovná hybridizácia so 48 V

Infografiky: Modulárny hybridný modul

Modulárny hybridný modul

Infografiky: Rekuperácia brzdiacej energie

Rekuperácia brzdiacej energie

Videá

Schaeffler Hybrid Module

 
 
Publikácie
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
E-Wheel Drive

 
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
High-voltage Electric Axle

 
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
48-Volt Hybrid Module

 

Electrification of the Drive Train

 
KONTAKT
Automobily

Divízia systémov eMobility

Schaeffler vytvoril divíziu eMobility, aby mohol svoje aktivity v oblasti alternatívnych pohonov v budúcnosti ešte lepšie previazať. V tejto inštitúcii spájame znalosti zo všetkých krajín a podnikov našej spoločnosti v oblasti elektromobility. Vyše sto inžinierov spoločne interdisciplinárne pracuje s cieľom vyvinúť nové agregáty a systémy nielen pre pohyb vpred na štyroch kolesách.

Divízia eMobility nie je v žiadnom prípade uzatvorený sektor ale otvorený koncept: kooperácia s partnermi z priemyslu a vysokých škôl nie je len vítaná, ale nutná. Tak sa dajú časy vývoja skrátiť a v priebehu výskumu sa dajú získavať spätné informácie od budúcich užívateľov týchto inovácií.

 
  Integrovaný pohon kolesa E-Wheel Drive
Download
 
 
 
 
Close

Schaeffler ponúka elektrickým kolesovým pohonom E-Wheel Drive optimálne riešenie pre mobilitu budúcnosti. Pri vysokointegrovanom kolesovom pohone druhej generácie sú všetky potrebné komponenty pre pohon, spomaľovanie a bezpečnosť jazdy – ako elektromotor, výkonová elektronika a riadenie, brzdy a chladenie – zabudované v disku kolesa.

 
 
 

Jedna kolesová jednotka dosahuje výkon do 40 kW, celkovo je na náprave trvalý výkon 2 x 33 kW. To zodpovedá 110, resp, 90 konským silám. Kvapalinou chladený kolesový pohon druhého vývojového stupňa poskytuje krútiaci moment až 700 Nm. V porovnaní s predchádzajúcim ideovým hybridným vozidlom Schaeffler z roku 2010 s kolesovým motorom (postaveným na základe Opel Corsa) má aktuálna verzia o tretinu vyšší výkon a o 75 percent väčší krútiaci moment. Napájanie kolesovej jednotky v náboji je 360 - 420 Voltov.

 
  Vysokonapäťová elektrická náprava
Download
 
 
 
 
Close

Elektrickými nápravami ponúka Schaeffler veľmi zaujímavé spektrum produktov pre pokrokové a výkonné hybridné vozidlá. Hnace komponenty sú modulárne a dajú sa prispôsobiť špecifickým požiadavkam zákazníkov.

 
 
 

Elektrická náprava zo Schaeffler je ideálne riešenie pre hybridné vozidlá s pohonom všetkých kolies. Na výber sú elektrické pohony a k nim pripojiteľné prevodovky a diferenciály. Na špici je viacstupňová hnacia náprava s dvomi elektromotormi. Väčší motor zabezpečuje pohon a rekuperáciu a menší namontovaný na opačnej strane hnacieho modulu umožňuje takzvanú vektorizáciu momentu. Vektorizácia zaisťuje rozdelenie hnacieho momentu na jednotlivé kolesá na zvýšenie jazdnej dynamiky a bezpečnosti.

 
  Hybridný modul 48 V
Download
 
 
 
 
Close

Hybridný modul 48 V zo Schaeffler umožňuje väčšiu hybridizáciu a ponúka atraktívny potenciál na zníženie CO2. Kompaktný hybridný modul v tvare disku pre elektrifikáciu vozidiel s manuálnou prevodovkou sa montuje medzi motor a prevodovku. Nie sú potrebné zmeny na prevodovke alebo vodnom chladení.

 
 
 

Hlavné diely hybridného modulu 48 V sú elektromotor (48 V/12 kW) a integrovaná automatizovaná odpájacia a rozbehová spojka. Odpájacia spojka odpája spaľovací motor a vozidlo je poháňané elektricky. Impulzná spojka ponúka vysoký komfort pri opätovnom štarte motora. Všetky štarty sú možné pomocou odpájacej spojky, prídavný štartovací systém nie je potrebný.