INFOGRAFIKA
Infografiky: Kolesový pohon

Kolesový pohon

Infografiky: Šikovná hybridizácia so 48 V

Šikovná hybridizácia so 48 V

Infografiky: Modulárny hybridný modul

Modulárny hybridný modul

Infografiky: Rekuperácia brzdiacej energie

Rekuperácia brzdiacej energie

Videá

Schaeffler Hybrid Module

 
 
Publikácie
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
E-Wheel Drive

 
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
High-voltage Electric Axle

 
 

Informácie o produkte - automobil | 2014-07
48-Volt Hybrid Module

 

Electrification of the Drive Train

 
KONTAKT
Automobily

Divízia systémov eMobility

Schaeffler vytvoril divíziu eMobility, aby mohol svoje aktivity v oblasti alternatívnych pohonov v budúcnosti ešte lepšie previazať. V tejto inštitúcii spájame znalosti zo všetkých krajín a podnikov našej spoločnosti v oblasti elektromobility. Vyše sto inžinierov spoločne interdisciplinárne pracuje s cieľom vyvinúť nové agregáty a systémy nielen pre pohyb vpred na štyroch kolesách.

Divízia eMobility nie je v žiadnom prípade uzatvorený sektor ale otvorený koncept: kooperácia s partnermi z priemyslu a vysokých škôl nie je len vítaná, ale nutná. Tak sa dajú časy vývoja skrátiť a v priebehu výskumu sa dajú získavať spätné informácie od budúcich užívateľov týchto inovácií.

 
  Integrovaný pohon kolesa E-Wheel Drive
Download
 
 
 
 
Close

Schaeffler ponúka elektrickým kolesovým pohonom E-Wheel Drive optimálne riešenie pre mobilitu budúcnosti. Pri vysokointegrovanom kolesovom pohone druhej generácie sú všetky potrebné komponenty pre pohon, spomaľovanie a bezpečnosť jazdy – ako elektromotor, výkonová elektronika a riadenie, brzdy a chladenie – zabudované v disku kolesa.

 
 
 

Jedna kolesová jednotka dosahuje výkon do 40 kW, celkovo je na náprave trvalý výkon 2 x 33 kW. To zodpovedá 110, resp, 90 konským silám. Kvapalinou chladený kolesový pohon druhého vývojového stupňa poskytuje krútiaci moment až 700 Nm. V porovnaní s predchádzajúcim ideovým hybridným vozidlom Schaeffler z roku 2010 s kolesovým motorom (postaveným na základe Opel Corsa) má aktuálna verzia o tretinu vyšší výkon a o 75 percent väčší krútiaci moment. Napájanie kolesovej jednotky v náboji je 360 - 420 Voltov.

 
  Vysokonapäťová elektrická náprava
Download
 
 
 
 
Close

Elektrickými nápravami ponúka Schaeffler veľmi zaujímavé spektrum produktov pre pokrokové a výkonné hybridné vozidlá. Hnace komponenty sú modulárne a dajú sa prispôsobiť špecifickým požiadavkam zákazníkov.

 
 
 

Elektrická náprava zo Schaeffler je ideálne riešenie pre hybridné vozidlá s pohonom všetkých kolies. Na výber sú elektrické pohony a k nim pripojiteľné prevodovky a diferenciály. Na špici je viacstupňová hnacia náprava s dvomi elektromotormi. Väčší motor zabezpečuje pohon a rekuperáciu a menší namontovaný na opačnej strane hnacieho modulu umožňuje takzvanú vektorizáciu momentu. Vektorizácia zaisťuje rozdelenie hnacieho momentu na jednotlivé kolesá na zvýšenie jazdnej dynamiky a bezpečnosti.

 
  Hybridný modul 48 V
Download
 
 
 
 
Close

Hybridný modul 48 V zo Schaeffler umožňuje väčšiu hybridizáciu a ponúka atraktívny potenciál na zníženie CO2. Kompaktný hybridný modul v tvare disku pre elektrifikáciu vozidiel s manuálnou prevodovkou sa montuje medzi motor a prevodovku. Nie sú potrebné zmeny na prevodovke alebo vodnom chladení.

 
 
 

Hlavné diely hybridného modulu 48 V sú elektromotor (48 V/12 kW) a integrovaná automatizovaná odpájacia a rozbehová spojka. Odpájacia spojka odpája spaľovací motor a vozidlo je poháňané elektricky. Impulzná spojka ponúka vysoký komfort pri opätovnom štarte motora. Všetky štarty sú možné pomocou odpájacej spojky, prídavný štartovací systém nie je potrebný.

 

Schaeffler používa Cookies pre zabezpečenie optimálneho využívania. Ďalším používaním tejto internetovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním Cookies. Ďalšie informácie

Súhlasím